زندگینامه امیرمهدی ژوله
اس ام اس عکس جوک بازیگران
زندگینامه امیرمهدی ژوله
شنبه 30 آبان 1394 ساعت 16:9 | بازدید : 483 | نویسنده : بهی | ( نظرات )

امیرمهدی ژوله + بیوگرافی کامل

عکس های دیده نشده امیرمهدی ژوله + بیوگرافی امیرمهدی ژوله , بیوگرافی امیرمهدی ژوله , اینستاگرام امیرمهدی ژوله , عکس امیرمهدی ژوله , زندگینامه امیرمهدی ژوله

نمکستان » عکس ها و بیوگرافی کامل امیرمهدی ژوله نویسنده خوب کشورمان ، در ادامه با ما همراه باشید

بیوگرافی امیرمهدی ژوله

امیرمهدی ژوله متولد ۲۷ مرداد ۱۳۵۸ تهران روزنامه نگار ، نویسنده و سردبیر اسبق چلچراغ و همچنین از نویسندگان سریال‌های طنز مهران مدیری می‌باشد.

امیر مهدی ژوله و تیم نویسندگان سریال در حاشیه

امیر مهدی ژوله با انتشار این تصویر نوشت : سلام بچه ها.ما تيم نويسندگان مجموعه در حاشيه هستيم.گروه مشغول ضبط قسمتهاي مياني فاز دوم كار هستن.اين عكس رو هم سينا نورمحمد ازمون گرفته.آي لاو يو صدا و سيما

امیر مهدی ژوله , بیوگرافی امیر مهدی ژوله , اینستاگرام امیر مهدی ژوله , عکس امیر مهدی ژوله , زندگینامه امیر مهدی ژوله

امیر مهدی ژوله در خندوانه

امیر مهدی ژوله پس از اولین حضورش بعنوان کمدین در خندوانه، با دعوت رامبد جوان در جمع ۱۶ کمدین در مسابقه خنداننده برتر خندوانه شرکت کرد و توانست از مرحله اول که با هومن حاجی عبداللهی هم گروه بود با رای بالای مردم، عبور کند و در جمع هشت کمدین برتر قرار بگیرد. او دلایل آمدنش به اینستاگرام را اینطور بیان میکند :  افتادم تو دام عاشقی … بالاخره بعد از سالها مقاومت جوانمردانه در مقابل اینستا،گرفتارش شدم. دلایل مقاومتم هم معقول و منطقی بود.خوش عکس نیستم،خوب عکس نمیگیرم،جمعیت هم که از کنترلم خارج شه هول میکنم.حوصله و توان کل کل ندارم،انتقاد پذیر نیستم،فحش هم بزید خیلی ناراحت میشم. ولی خب مواجه شدن با این حجم از محبت که داشت خرج صفحات فیک میشد و استفاده از امکانات! اینستا ما رو هم راهی شما کرد.هوامو داشته باشید دیگه.فکر کنید خواهر مادر خودتونم ؟؟؟

بیماری امیر مهدی ژوله

امیر مهدی ژوله با انتشار متن زیر درباره بیماری اش ، زندگی با آن و خاطراتی از ام‌ اس و حضورش در برنامه خندوانه توضیحاتی ارائه کرد : «بازم يه توضيح به نظرم غير ضروري درباره حضورم در برنامه خندوانه و شوخي هام با بيماري و بيماران ام اس: من نزديك به ده ساله درگير بيماري ام اس ام. اساسا رامبد ميخواست با من به عنوان يه ام اسي موفق!گفتگو كنه كه من پيشنهاد دادم اين خاطره گويي من به عنوان يه بيمار و نوع مواجهه ام با اين بيماري به صورت يه شبه استند اپ كمدي اتفاق بيفته. قطعا كم كاستي هايي داشتم و به خاطر جرح و تعديل ها و تلخي موضوع اين كم و كاستي ها بيشتر هم نمود داشت. ضمن اينكه به خاطر درگير بودن خودم با بيماري يه كم بي پرواتر رفتم تو دل داستان و از منظر خودم و اون چيزي كه بر من گذاشته بود،ام اس رو روايت كردم… به نظرم اگر بخش معرفي ، بخشي از شوخي ها،بخشي از گپ و گفتم با رامبد عزيز و كل بخش تقدير و اهداي لوح حذف نميشد ، اين تك و توك سوتفاهمات هم براي اين تك و توك دوستان پيش نميومد. مخلصيم»

آثار امیرمهدی ژوله

  • پاورچین (۱۳۸۱)
  • نقطه چین (۱۳۸۲–۸۳)
  • کمربندها را ببندیم (۱۳۸۳)
  • زندگی به شرط خنده (۱۳۸۴)
  • شب‌های برره (۱۳۸۴)
  • باغ مظفر (۱۳۸۵)
  • گنج مظفر (۱۳۸۶)
  • مرد هزارچهره (۱۳۸۷)
  • مرد دوهزارچهره (۱۳۸۸)
  • قهوه تلخ (۱۳۸۹–۹۱)
  • ویلای من (۱۳۹۱–۹۲)
  • شوخی کردم (۱۳۹۲)
  • در حاشیه (۱۳۹۳)

مهران غفوریان و امیر مهدی ژوله فینالیست های مسابقه خندوانه

امیر مهدی ژوله با انتشار این تصویر نوشت : ما قهرمانان مسابقه خنداننده برتر برنامه امشب رو از دست نديد / عكس : علي بيات

امیر مهدی ژوله , بیوگرافی امیر مهدی ژوله , اینستاگرام امیر مهدی ژوله , عکس امیر مهدی ژوله , زندگینامه امیر مهدی ژوله

عکس های گندم دختر امیر مهدی ژوله

امیرمهدی ژوله با انتشار این تصویر نوشت : دارن بيدار ميشن…

امیر مهدی ژوله , بیوگرافی امیر مهدی ژوله , اینستاگرام امیر مهدی ژوله , عکس امیر مهدی ژوله , زندگینامه امیر مهدی ژوله

امیر مهدی ژوله , بیوگرافی امیر مهدی ژوله , اینستاگرام امیر مهدی ژوله , عکس امیر مهدی ژوله , زندگینامه امیر مهدی ژوله

عکس امیر مهدی ژوله و حریفش امین حیایی در مسابقه خنداننده ی برتر برنامه خندوانه

امیرمهدی ژوله , بیوگرافی امیرمهدی ژوله , اینستاگرام امیرمهدی ژوله , عکس امیرمهدی ژوله , زندگینامه امیرمهدی ژوله

امیر مهدی ژوله در کنار کارگردان مطرح طنز مهران مدیری پشت صحنه مجموعه شوخی کردم

امیرمهدی ژوله با انتشار این تصویر نوشت : من و اقامون مديري و اقامون نيكلسون پشت صحنه مجموعه شوخي كردم عكس از سينا نورمحمد توضيح ضروري:من نفر اول از سمت راست هستم

امیرمهدی ژوله , بیوگرافی امیرمهدی ژوله , اینستاگرام امیرمهدی ژوله , عکس امیرمهدی ژوله , زندگینامه امیرمهدی ژوله

امیرمهدی ژوله و هومن حاج عبدالهی در نمایی از برنامه خندوانه رامبد جوان

امیرمهدی ژوله , بیوگرافی امیرمهدی ژوله , اینستاگرام امیرمهدی ژوله , عکس امیرمهدی ژوله , زندگینامه امیرمهدی ژوله

ژوله با انتشار این تصویر نوشت : اين هم حسن ختام برنامه امشب. ايتم هاي بازجويي مجموعه شوخي كردم رو يادتونه؟اينا همه خالقين اون ايتم اند.از راست سام نوری :بازجو.من :نويسنده. مهران مديري :كارگردان و مهران غفوریان :متهم …خيلي ايتم باحالي بود هم موقع نوشتنش خوش ميگذشت،هم ضبطش،هم پخشش…

امیرمهدی ژوله , بیوگرافی امیرمهدی ژوله , اینستاگرام امیرمهدی ژوله , عکس امیرمهدی ژوله , زندگینامه امیرمهدی ژوله

عکس های دیده نشده امیرمهدی ژوله + بیوگرافی



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3631
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 222
:: باردید دیروز : 322
:: بازدید هفته : 592
:: بازدید ماه : 544
:: بازدید سال : 21935
:: بازدید کلی : 292166